Liptai Klaudia, a gyermekes, válófélben lévő anya a playboynak vetkőzik 3 millióért. A bevétel egy részét visszaforgatja, és úgy dönt, korszerű technikával fejleszti "szolgáltatását", 700 ezret mellkorrekcióra áldoz.

A közvélemény így vélekedik a döntésről:

"ma reggel ez már a 2. cicis hír. kezdem azt hinni, hogy lassan az lesz a nem normális, akinek igaziak a mellei..."

"plasztikai sebészet ÉS photoshop, aztán kész is az ilyen-olyan Pléh Boj-fotó meg miegymás, amiről elhiszik a pasik, hogy tényleg úgy néznek ki azok a nők.. az igazi nőknek meg önbizalomhiányuk lesz. (és majd ők is mennek műttetni..)"

"Én meg sötét, át nem látszó szemüveggel készülök Liptai vetkőzésére. :)"

"Szálljatok már le Klaudiáról, igenis dögös csaj, akár csináltatja a mellét akár nem,Nem kell irigykedni, mert titeket senki nem kér fel fotózásra, még ingyen sem.."

"na mar megint egy vén csaj hol vannak a híres szép magyar lányok ?
kinek kellenek liptai csöcsei?
ugyan mar kérem 3 milliót ezért adni remélem mindet átutalja valami rák alapítványnak azoknak nagyobb szüksége van a pénzre mint neki....."

 

Forrás: http://velvet.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://drtucc.blog.hu/api/trackback/id/tr561305010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anabelle_ 2009.08.12. 13:28:00

Ilyenek is vannak még:

"700 000-ből milyen fűnyírótraktort vehetnék."

"36 éves??? Baszki, én minimum 44-nek gondoltam...
Rémes lehet ilyen kövérnek, hiúnak és pénzéhesnek lenni. Sajnálom szegényt. De tényleg."

"szerintem meg nagyon gáz hogy azért mütetti meg magát hogy pózolhasson vele. ösztönlény ez is.a gondolkodáshoz semmi köze."

"anno a zalatnay-s fogyott a legjobban, rekordot döntött, pedig zalatnay sem szép, sőt..."

Anabelle_ 2009.08.12. 13:29:50

"1 bizonyos rétegnek nyilván tetszenek... ahogy a kelemen annácskák is... zsák a foltját :) én nem ilyen zsák vagyok és nem ilyen foltra vágyom, de attól még kibeszélni lehet ;)"

"Köldökszösz!! és nézd meg annak a Zalatnaynak is hány kukec fordult meg a kezében
akkor mégis csak tetszenek ezek a nők a pasiknak"

Anabelle_ 2009.08.12. 13:30:48

Ha nem lenne ilyen drága a plasztikai műtét, lehet, hogy úgy járnánk vele, mint a szőrtelenítéssel. Először divat lett, aztán elvárás...

bobó1 2009.08.19. 19:17:48

naaa látom dolgoztál picit:)))...van pár vélemény ....én mondjuk a semleges álláspontot képviselem ..bár nem vagyok azért annyira oda érte ....mondhatnám erre a vetkőzésre ...minden csoda 3 napig tart !:))..különben lehet én is megcsináltatnám ha lenne rá 1 pici zs és még a pszichém is jobb lenne!:))) v nem ..de mindenesetre a pasik buknának rám!:)))
süti beállítások módosítása