Két független ortopéd orvos diagnózisa volt a fenti mondat. A gyermekkel törődő édesanya esete. Vicces poszt. "A 11 éves lányomon észleltem, hogy bizony lúdtalpas. Tartáshibát, gerincproblémákat stb. okozhat, úgyhogy komolyan vettem a dolgot. Megszerveztem, hogy elvigyem ortopéd orvoshoz. Háziorvos, beutaló, iskolaszünnap (örült neki piszkosul...), első állomás a Hetényi Géza kórház volt, oda tartoztunk. Sor kivár, orvos megvizsgálta, majd közölte: "Járni tud, szaladni tud, majd férjhez megy! jöhet a következő!" Egy ideig még én éreztem magam rosszul, hogy raboltam az orvos drága idejét. Eltelt pár év, Miskolcra költöztünk. Engem még mindig zavart a lúdtalp, gondoltam, itt már orvos rendel, menjünk el itt is. Vizsgálat után ugyanaz a mondat hangzott el: "Járni tud, szaladni tud...". Ezt tanítják az egyetemen, Ortopéd orvos szakirányosoknak? Valamiféle diagnózis? Ne csináljak semmit a gyerekkel?"

A bejegyzés trackback címe:

https://drtucc.blog.hu/api/trackback/id/tr121372853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a finnyás 2009.09.10. 15:17:00

Lehet kapni nagyon patent cipőket (már divatos is) direkt lúdtalpasoknak, gondolom az segíthet valamennyit a helyzeten.
Egyébként Nekem van egy jó ortopéd orvos ismerősöm utána kérdezek tudná e Önöket fogadni és hogy egyáltalán hol rendel foglalkozik e gyerekkel.

manofinca 2009.09.10. 17:49:35

Ilyen koru ifjú hölggynek is lehet speckó gyárilag készített betétes cipőt-vagy boltozat emelő cipőbetétet-az igazi mégiscsak egy olyan orvos terápiája lenne aki nem csak dr-i címmel rendelkezik.szerintem érdemes lenne körülnézni még-a későbbiek során jönnek csak ki az igazi problémák...

Liriell 2009.09.11. 08:31:50

Az én nővérem is lúdtalpas volt és a megfelelő odafigyeléssel, gyógycipővel helyrejött a lába. Igaz folyamatosan speciális orvoshoz hordták a szüleim. Úgy gondolom egy nőnél nagyon fontos a tartás és a járás. Férjhez ment... :)

a finnyás 2009.09.15. 08:32:54

Íme az orvos neve és elérhetősége:
Dr. Hagymási Miklós
www.ortopedus.hu

Sok sikert és jobbulást!
süti beállítások módosítása